Vel gjennomført Junior Tour på Grini Golfklubb

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 12. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tross dårlig vær

I helgen arrangerte vi nok en gang Junior Tour (tidligere Narvesen Tour) hos oss, en turnering for barn og unge som strakte seg fra fredag kveld til ut lørdagen. Til tross for utfordrende værforhold med regn og vind begge dager, møtte nesten hele 190 entusiastiske yngre deltagere opp for å konkurrere.
Blant disse var nesten 50 juniorer fra Grini Golfklubb selv.

Arrangementet ble en stor suksess - nok et år laugh, takket være både deltagerne og det dedikerte støtteapparatet. Tusen takk til turneringsledelsen ved Ståle Pedersen, Renate Roll, Mette Venold, og alle dere andre som har hjulpet til! Hele 25 foreldre på dugnad, lange kvelder for ansatte og gode naboer fra Grini Hjemmebakeri.

Banen ble holdt i god stand til tross for regnet, og de unge golfspillerne viste stor innsats og sportsånd. Flere talentfulle juniorer utmerket seg med sterke resultater, og det var en flott atmosfære blant spillere og tilskuere.

Turneringen bød på engasjement både på banen og rundt kulissene, og vi fikk igjen vist hvorfor vi er kjent for vårt gode miljø, støtte til nærmiljøet og våre fremtidige golfere wink

Se bildegalleriet for noen av øyeblikkene fra helgen - BILDER.