Klubbtreninger for voksne er nå satt opp

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 23. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker å forbedre ditt spill

2024 byr på nye muligheter, ikke minst muligheten til å bli en bedre golfer wink

De to viktigste grunnene til at folk blir i golfen er mestring og miljø.
Vi i Grini Golfklubb ønsker å bidra til at du utvikles som golfspiller, samtidig som du er en del av vårt gode miljø.
Vi legger derfor tilrette for kurs og treningstilbud som skal passe for alle golfere, fra nybegynner til elitespiller.

Hva skjer på trening?
Det blir variert trening der tanken er at vi skal gå gjennom alle køllene i golfbagen, og alle 8 typer av golfslag. Alt fra driver til jernslag, til nærspill og så klart putting. Hver økt vil inneholde to forskjellige tema, slik at vi kan utvikle hele golfspillet gjennom sesongen.

Hva er målet?
Muligheten til å trene og omgås spillere på relativ lik alder og ferdighetsnivå, samtidig øke kunnskapsnivået rundt golf for å ta ønsket steg videre som golfspiller.

Pris og innehold:
Treningen består av 5 fellesøkter á 1.5 timer + 1 stk 25 min protime. Protimen bookes individuelt hos din pro.
Kroner 2.495,-.

Herrer
Sjekk HER for grupper og påmelding - HERRER (20 - 66 år)
Damer
Sjekk HER for grupper og påmelding - DAMER (20 - 66 år)
Senior
Sjekk HER for grupper og påmelding - SENIOR(67 + år)
Mix-grupper ligger også inne på de enkelte linkene over.

Velkommen til trening laugh