Ny Head Greenkeeper/Banesjef på plass

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 2. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

"Når en dør lukkes, åpnes en annen"

Jonathan Eccles
Etter 11 år som Head Greenkeeper/Banesjef hos oss i Grini Golfklubb, var tirsdag denne uken siste arbeidsdag for Jonathan ??

Jonathan har altså vært med og ledet utviklingen av banen i store deler vår 20 års eksistens. Har han hatt et positivt bidrag og  engasjement i alle årene her, og vi kan ikke gjøre noe annet enn å ønsker han alt godt i fremtiden og til lykke med den nye jobben som Course Manager på Losby GK.

Sammen med resten greenkeeperteamet, har han utviklet en bane vi har blitt stolte av med en høy kvalitet, og leveres i en utmerket tilstand til ny etterfølger.

Så Jonathan; takk for denne gang og lykke til videre ???????

Arnie Skipper
Men; "Når en dør lukkes, åpnes en annen", og allerede i går var vår nye  Head Greenkeeper/Banesjef på plass ??

Arnie er 32 år gammel, Engelsk, men bodd store deler av oppveksten i Australia. Han startet der sin arbeidskarriere ved å jobbe på ulike profilerte golfbaner, før han hadde lyst til å flytte på seg og tok turen til Norge.
Han startet først å jobbe på Miklagard GK. Etter ett par år, gikk turen videre Haga GK, der han var i 3 sesonger.
Han kommer nå fra stillingen som assisterende Head Greenkeeper på Asker GK, og har med det bygget seg opp bred erfaring også fra Norske baner og forhold.

Han bor sentralt i Oslo sammen med sin kjæreste. Han er fotballfan og West Ham-supporter (naturlig påvirket av sitt fødested), men har golf som sin passion, også utenfor arbeidet og han er en meget habil golfspiller.

Arnie har blitt et kjent navn med et godt rykte i bransjen, og vi er veldig glade for å ha Arnie på plass hos oss i Grini!
Vi er også sikker på at sammen med vårt erfarne Greenkeeper-team (Casper, Tomash, Georgi og Marcus), kommer vi til å være i de beste hender for videre høy kvalitet....og Golfglede på høyt nivå ??

Velkommen skal du være ??