Peder Rundberget ble klubbmester i putting!

Av: Julie Lied  |  Publisert: 25. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I en spennende finalerunde var det til slutt Peder Rundberget som vant klubbmesterskapet i putting.

Værgudene var ikke helt på arrangementets side lørdag 22. juni, men humøret og stemningen var på topp! Turneringsleder Jesper Pedersen hadde sammen med juniorgruppen satt opp en morsom og utfordrende bane over 18 hull, fordelt på klubbens to treningsgreener. Alle spilte banen to ganger, og de fire beste fra hver klasse, 12 stykker totalt, gikk en finalerunde til slutt over seks hull.

I tillegg var det innlagt en hole-in-one delkonkurranse. Det var totalt 19 spillere som deltok her, og av dem fikk 13 spillere ballen i hullet på første forsøk, på et av hullene.

De fire beste i hver klasse (damer, herrer og juniorer) ble premiert. Det var i tillegg fantastiske trekkepremier fra Grini Hjemmebakeri, Grini Golf Café, Schiager De Sousa Golf og Sign On.

Resultater:

Vinner av finalerunden og klubbmester: Peder Rundberget