Snart klart for ny sesong

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 21. februar 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årsmøtet ble vel gjennomført og ny sesong med masse spennende aktiviteter, både på og utenfor banen, er ikke mange ukene unna

Sesongen 2019 er nå lagt bak oss for godt. Vi skal huske den som en sesong med topp kvalitet, meget høy aktivitet på banen og stor golfglede, og vi tar nå fatt på en ny sesong, som selvfølgelig skal gi oss like mange, om ikke flere, gode minner smiley

Årsmøtet for 2020 ble gjennomført i forrige uke, og de ønsker som styret la frem, ble både godt mottatt og akseptert.
Vi setter nå alle kluter til for å komme så godt i gang som mulig og ha alt klart før vi kan slippe medlemmer og besøkende ut på banen. De fleste lurer nok på "når"? Det er dessverre litt for vanskelig å gi et konkret svar, men gitt at været ikke endrer seg alt for mye, så tar vi sikte på april en gang wink

2020 kommer til å by på masse spennende! Selve kvaliteten på banen er akkurat nå veldig bra. Så utgangspunktet vårt kan være bedre enn noen gang. Vi håper at dette vedvarer, men klimatiske endringer den kommende måneden kan by på utfordringer som vi ikke får kontrollert.

Det har, naturlig nok, vært litt stille fra klubben i vintermånedene, men nå som solen begynner å varme oss opp og vi begynner å nærme oss sesongstart, så vil dette ta seg opp fortløpende.
Alle er uansett alltid velkomne innom administrasjonen på dagtid om man er i området!

Om plussgradene vedvarer i noen uker, så vil vi og høre om noen har mulighet til å komme innom for en "pre-dugnad" en time eller to (og for de som ønsker, så kommer vi til å åpne treningsområdet, så man får prøvd svingen igjen!). Før sesongen starter, skal vi også finne en dag der medlemmer kan komme innom for en oppdatering av det nye hcp-systemet og hvilke konsekvenser det medfører for oss som golfspillere.

Det er masse annet spennende på gang som vi gleder oss til å dele med dere, men vi håper selvfølgelig først og fremst at alle får en god opplevelse når man besøker banen etter åpning og videre ut i sesongen. Og det er her vi skal skille oss ut!
Vår visjon om å bli oppfattet som den triveligste og mest attraktive 9-hulls banen i landet, gjør at vi hele tiden må utvikle oss og være attraktive for alle, både eksisterende og nye potensielle medlemmer. Og som det ble presentert på årsmøte, så settes det igang initiativer fortløpende for å nettopp bli denne klubben.

Ikke lenge til vi alle møtes igjen nå yes

Årsmøteprotokollen ligger oppdatert under "mine sider".