Turneringer

Invitasjon til jubileumsturnering

Av: Bent Uvaag Johansen  |  Publisert: 21. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I forbindelse med at Grini golfklubb fyller 20 år i 2022, arrangeres det en 9-hulls jubileumsturnering søndag 19. juni.

Turneringen er en «texas scramble» med fire spillere på hvert lag. Alle melder seg på individuelt og det settes sammen lag i GolfBox med så identisk samlet HCP som mulig. Dette er en uhøytidelig lavterskelturnering hvor alle kan delta og er en del av klubbens jubileumshelg. Fokus vil være å ha det gøy med golf sammen! Turneringen er gratis.

«Texas Scramble» er en lagkonkurranse hvor alle fire spillerne i «flighten» slår ut. Deretter velges den ballen som ligger best. Alle spiller videre fra det stedet den beste ballen lå. Det er lagets score som teller og hver spiller på laget må ha to utslag hver.

Etter turneringen er det gratis mat til alle deltakerne på terrassen. Premier til de tre beste lagene og i tillegg blir det noen «trekkepremier».

Påmelding åpner i GolfBox onsdag 25. mai kl. 08:00
Førstemann til mølla.

NB: Påmeldingsfrist søndag 12. juni kl. 12:00.

Kontaktperson er Bent Uvaag Johansen (mobil 905 60 483)

Turneringskomiteen