Grini Golf Academy er nå åpent for booking

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 21. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Jørn og Thomas er klare med instruksjon som passer for alle!

Endelig er våre Pro'er på plass og bookingen har åpnet!

Protimer er individuell instruksjon som passer for alle! Du får et tilpasset treningsopplegg  som er lagt opp etter dine mål og tiden du har til trening og spill. På denne måten gir du deg selv den beste muligheten til å bli en bedre spiller ved å utvikle spilleforståelse, strategi, teknikk og ferdigheter med individuell oppfølging.

Bestill protime på din egen Golfbox side. Du finner mer informasjon om instruksjon her:

Ny informasjon rundt medlemstrening følger snart.

Head Coach - Jørn Johnsen
Jørn er vår hovedtrener her i Grini GK. Han har vært golftrener i 23 år og har sin utdannelse fra PGA Norway, Norges Idrettshøgskole (Idrettsbiologi), Titleist Performance Institute og TrackMan University (TrackMan Master).
Jørn er ansvarlig for den daglige treningen og strategiplanen for golf i klubben.

Jørn er også Sportsjef for Golf ved WANG Toppidrett og hovedtrener på  WANG Ung.

Ny Pro - Thomas Nielsen
Thomas kommer i år til å jobbe full tid ved Grini, både med egne Protimer, men også VTG kurs og Junior-/Medlemstrening.

For de som ikke kjenner Thomas, så er han en erfaren spiller og trener. Han ble profesjonell i 1990 og har vunnet på den europeiske Challenge-touren. Etter Turkish Open i 1998 ble han den første norske til å sette sine ben og spille en turnering på den amerikanske PGA Tour.

Etter karrieren som proffspiller har Thomas arbeidet som golfkommentator på NRK og Viasat Golf, men de siste årene jobbet som golfinstruktør.

Thomas sin store styrke er at han kjenner hundrevis av golfteknikker og at dette kan komme deg til fordel basert på alle de de fysiske forskjellene.
Thomas er ellers god på pedagogikk, i tillegg bruker han mye video og i kombinasjon kan være et veldig godt supplement.

Vi kan være meget stolt av å ha dette trenerteamet hos oss her i Grini wink

VELKOMMEN TIL TRENING!