Nybegynnertrening

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 13. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gratis trening for deg som er ny innen golfsporten og Grini GK

Dette er et tilbud for deg som er ny innen golfsporten og nettopp blitt medlem i Grini Golfklubb, samt føler behovet for litt ekstra og  jevnlig trening smiley

Det blir ukentlig treninger med instruktører hver mandag kl. 19:00 - 20:00, første gang: mandag 18. mai.

Hver uke vil vi ha fokus på ulike deler av spillet og vi tar i bruk både driving range, puttinggreen og pitchingområdet.

Ut fra hvor mange som møter opp, så fordeler vi oss litt på anlegget ut fra hva som passer best. Treningene er altså i all hovedsakelig tilrettelagt for de som er nye og føler de trenger et ekstra push for å føle seg trygge nok til å begi seg ut på hovedbanen for spill.

Vi har et stort fokus på det sosiale og er også en arena hvor man kan treffe andre nybegynnere i klubben!

Golf er ingen enkel idrett og skal man få glede ut av sporten er det viktig at man også til en viss grad mestrer deler av spillet. Treningen er lagt opp til å være enkle og at man lærer det grunnleggende.

Alle treningene er gratis og vi håper at så mange som mulig (innen dagens restriksjoner) har lyst til å delta.

Følg link for påmelding - https://grinigolfklubb.no/golf-academy/nybegynnertrening

Velkommen til trening!