Nye ansvarlige for Frontdesk, Proshop og Treninger/Kurs

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 6. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen til en ny hverdag på Grini Golfklubb

Golfinteressen har utviklet seg i en enorm fart de siste årene og trykket hos oss er større enn noen gang. Medlemmer og gjester har store forventninger til oss som klubb og det produktet vi leverer. Det gjør at vi hele tiden må jobbe med å utvikle oss for å levere et bedre totaltilbud.

Første ledd i denne prosessen startet vi da vi søkte etter ny HeadPro til å lede treningsvirksomheten vår. Vi har hatt interesse for stillingen, men har sammen med kandidatene funnet ut at veivalgene ikke har matchet helt opp.

Ettersom vi egentlig har hatt to behov å fylle, dukket det derimot opp en mulighet for samarbeid med Schiager – de Sousa Golf som drifter frontdesk, proshop og treningsvirksomheten på Bærum GK samt har samarbeid med proshopen på Drammen.

Etter konstruktive møter har klubben har nå inngått en avtale med Schiager- de Sousa Golf for å drifte frontdesk, proshop og tilrettelegge for et stimulerende trenings og kurstilbud.

Du som medlem skal ikke merke stort annet enn et bredere og forhåpentligvis mer profesjonelt tilbud, med et betydelig større utvalg av produkter i Proshopen inkl. custom fitting, samt et større kurs- og treningstilbud!

Selskapet som står bak er kun det formelle, og alle ansatte er å se i våre sedvanlige Grini GK logo-klær og skal sammen med resten av oss med å styrke klubbfølelsen smiley

Hva skal vi oppnå:

Frontdesk
  • Best mulig service for medlemmer og gjester
  • Skape en hyggelig atmosfære og miljø klubbhuset
  • Tett samarbeid med administrasjonen og banemannskapet i klubben
Proshop
  • Godt utvalg av produkter
  • Profesjonelt personell med høy kunnskap
  • Konkurransedyktige priser
  • Demodager, tilbud ol.
Treningsvirksomhet

Tilrettelegge for et motiverende og stimulernede treningstilbud som er tilpasset medlemmenes ferdigheter og alder; segmentert trening. Dette er et konsept som er utarbeidet gjennom flere år.og har hatt stor suksess blant medlemmer og ikke minst juniorer i Bærum Golfklubb.

Vi skal skape et komplett tilbud for Juniortrening, Tematrening, Protimer, VTG-kurs, Bedriftstrening etc. på Grini Golfklubb. Dette sammen med rask oppfølging og riktig kommunikasjon med alle medlemmer og gjester skal bidra til å løfte oss som klubb.

Personell
Flere kjente fjes vil du også se denne sesongen. PGA proene Jørn og Thomas fortsetter gjennomføre kurs, treninger og protimer med hjelp fra klubbens trenerresurser. Som klubb har vi vært flinke de siste årene med å sende medlemmer på trenerkurs og flere av disse vil komplettere gruppetreninger denne sesongen.

Den største endringen og det ansiktet dere kommer til å se mest av i det daglige er derimot nytt og tilhører Fridtjof Linge. Fridtjof vil være ansvarlig for all drift av frontdesk, proshop, treninger og kurs.

Fridtjof er 34 år, har jobbet med IT, forretningsutvikling og salg, før han tok valget om PGA utdannelse på Høgskolen i Innlandet i 2021. Han er også relativt lokal da han har hatt sistedel av sin oppvekst her på Eiksmarka. Hans første golfklubbmedlemskap var hos oss og han kjenner godt til banen og dets fasiliteter.

Med Fridtjof får vi en utadvendt, kunnskapsrik og blid person som igjen sammen med klubben skal forme teamet du møter når du kommer på klubben.

Det kommer til å komme masse nytt og spennende den nærmeste tiden. Alt fra åpningskampanjer, demodager, custom fitting, medlemskurs og treninger.

FØLG MED!! laugh

Om Schiager – de Sousa Golf A/S

ETABLERT PROSHOP MED ØYE FOR DETALJENE

Schiager – de Sousa Golf A/S har driftet proshop, frontdesk og treningsvirksomheten på Bærum Golfklubb siden 2017. Det drives av PGA proene Knut Schiager og Fredrik de Sousa.

Sammen med teamet oppe på Bærum holder de tak i klubbtrening, protimer, juniortrening, VTG, bedrifstreninger og masse mer.

Proshopen oppe på Bærum er etablert og en av landets største proshoper. Målet vårt er alltid å yte profesjonell service med et bredt utvalg av utstyr: både køller, bagger, traller samt alt av sko, klær osv. Vi jobber med alle ledende golfleverandører og hvis det er noe du ønsker specifikt ordner vi det meste, til en god pris. laugh