Protimer innendørs på Grini Golfklubb

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 8. februar 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Endelig en gladnyhet for voksne også - gjør deg klar til spill ute, med Protimer inne!

Endelig kan vi åpne for Protimer innendørs her på Grini Golfklubb smiley

Vi bygget om klubbhuset i høst for å ha et tilbud til våre aktive golfere som ønsket å holde svingen ved like igjennom vinteren. Vi har etablert matter med nett og tilhørende Trackman, samt puttinggreen med mulighet for øvelser opp til 4 meter.

Jørn og Thomas er klare til å bistå og tilpasse et treningsopplegg som er lagt opp etter dine ønsker, mål og tiden du har til trening og etter hvert spill. På denne måten gir du deg selv den beste muligheten til å bli en bedre spiller før utesesongen virkelig starter her hjemme.
TrackMan (analyseverktøy) blir brukt aktivt, og det legges opp konkrete hjemmeøvelser for videre utvikling.

Det blir ikke mulighet til å benytte fasilitetene uten forhåndsbookede Protimer.

Protime (50 min) - Kr. 900,-
Protime Medlemspakke (5 * 50 min) - Kr. 3.500,-
Kun en person pr Protime grunnet smittevern.

Booking foregår som vanlig igjennom din egen GOLFBOX, og all betaling skal skje på Vipps før hver trening.

Per i dag gjennomfører vi allerede Juniortreninger, og vi håper å kunne sette opp medlems- og teamtreninger snart, men avventer frem til myndighetene mener det er forsvarlig. Vi kan, enn så lenge, kun tilby trening til deg som er bosatt i Bærum kommune. Når dette endrer seg, så så vil ny informasjon bli kommunisert ut.

NB; sett deg godt inn i våre smitteverntiltak før ankomst - se vedlegg.

Spørsmål eller noe som er uklart?
Ta kontakt med Jørn, Thomas eller Administrasjonen wink

VELKOMMEN!