Tematrening for medlemmer

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 12. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Grini Golf Academy starter igjen med temaspesifikke treninger

Vi starter igjen med gruppetrening for klubbens mer erfarne golfere!

Det gjelder deg som vil forbedre deler av ditt spill og få hjelp til å forbedre kvaliteten på treningen. Hver økt tar for seg et tema, og det blir individuell teknisk oppfølging for hver type slag. Treningen er basert på øvelser som gir deg økt forståelse for hvordan du burde trene og hvordan du kan bruke tilgjengelig informasjon for å utvikle trening og spill. Målet med kurset er at du bruker øvelsene og metodene for å bli en bedre golfer.

Varighet 1t50min - Kroner 450,-.

Sving
Range økt med fokus på gode rutiner, teknikk, sikte og ballflukt. Du sitter igjen med et tydelig bilde av hva du skal trene på og hvordan.

Nærspill
Hovedfokus på grunnleggende prinsipper ved pitching og bunker, med enkel gjennomgang av chipping.

Putting
Hovedfokus på greenlesing og lengdekontroll. God putting er ikke like avhengig av teknisk trening som andre slag, men teknikken utvikler seg veldig gjennom gode øvelser.

Kursleder
Jørn Johnsen eller Thomas Nielsen - se beskrivelse på hvert kurs hvem som skal holde kurset.

Det legges fortløpende ut nye kurs etter pågang.

Maks 6 personer på hvert kurs og ingen krav/begrensning på hcp.