Damer

Grini damene gjorde jobben på Naboturneringen 25. juni!

Damekomiteen i Bærum GK var vertskap for årets Naboturnering tirsdag 25. juni. 49 damer fra golfklubbene Bærum, Oslo, Haga og 14 damer fra Grini stilte til start i strålende varmt sommervær. Banen var virkelig fin, og variasjonen i utfordringer over 18 hull på denne banen er alltid noe å bryne seg på for alle, uansett hcp-nivå.

Det ble spilt Stableford i alle tre klasser, og det var mange med god score i alle klasser. Grini golfklubb forsynte seg grovt av pallplassene denne gangen: 1. plass i kl B ved Grethe Brynildsen, 2. plass i kl A ved Trine Grønn, og 1.-3. plass i kl C, ved Kaja Hellenes, Lisbeth Mysen og Gerd Elisabeth Johnsrud. I tillegg så vant Kaja Hellenes Closest to Pin på andre slaget, det ble 0 cm og birdie på et par 3 hull.
Med et godt glimt i øyet mente Bærum golfklubbs vertskap at de gode resultatene tilsa at mange burde søke overgang til Bærum GK!

Vi Grini-damene er godt fornøyd der vi er, så vi lar oss ikke lokke så lett! Men vi takker Bærum GK for et flott gjennomført arrangement, og vi gleder oss til neste års turnering i regi av Haga GK.

Nå er det snart sommerferie og vi gleder oss til å se dere igjen i august, vi starter 6. august med en sosial runde for de som er hjemme.

Lørdag 31. august inviterer Asker golfklubb til dameturnering med to klasser, vi er allerede flere Grini damer påmeldt, håper at vi mange. Påmelding i Golfbox.

Ønsker alle en riktig god sommerlaugh

Med vennlig hilsen,
Damekomiteen Grini Golfklubb