Satsningsgruppen - For deg som ønsker å spille/trene for å gjøre golfen til noe mer en bare en Hobby

Golf mer enn bare en hobby?

Satsningsgruppen er for deg som ønsker å spille/trene for å gjøre golfen til noe mer enn bare en Hobby.

Golf kan være så mye og alle har forskjellige behov. I idrettslag er det ofte gode tilbud til alle juniorer, 0 - 19 år, men det året man fyller 20 år svekkes tilbudet betraktelig, selv om interessen fortsatt kan være økende.
Vi som klubb ønsker å dekke behovet for de som har et større ønske om å jobbe mer strukturert med golfen og ha et miljø og tilbud.

Som en del av Satningsgruppen skal du være med på hoveddelen av de faste treningene, samt så forventer klubben og andre deltagere at du spiller minst 2 Østlandstour og deltar på turneringene tirsdager (damer) eller onsdager (herrer) som passer i løpet av sesongen. Vi håper på å se deg der så mye som mulig.
Disse turneringene vil også danne grunnlaget for uttak til Lag NM, der 1 - 2 plasser er forbeholdt deltagerer i satsningsgruppen.
Lag-NM i år avholdes på Sandefjord GK 21. - 23. juli.

Vi skal også være tilgjengelige for juniorene og andre medlemer som ønsker en prat eller gi råd til dem.
Vi representer en klubb med motto golf for alle, vi skal bidra til at folk rundt oss skal føle dette mottoet.

Hvem er det for/profil;
Kjønn: begge
Alder: + 20 år
Hcp: mindre enn ca. 15hcp
Målsetning: ønske om å forbedre seg og er villig til å jobbe strukturert og målrettet mot å nå dette sammen med andre

NB; vi har maks 8 plasser tilgjengelig. Første mann og kvinne til mølla wink

SATSNINGSGRUPPENS TRENINGER
Tirsdag 23. mai 20:00 - 21:30
Tirsdag 30. mai 20:00 - 21:30
Tirsdag 13. juni 20:00 - 21:30
Tirsdag 20. juni 20:00 - 21:30
Tirsdag 15. august 20:00 - 21:30
Tirsdag 29. august 20:00 - 21:30

+ 1 valgfrie Protimer á 55 min

Kroner 2.495,- per person

Videre subsidierer også klubben deler av påmeldinger til Østlandstour (dekker 50 %), rangeballer (totalt 300 baller) og logoklær (dekker 50 % av 1 stk. pique og 1 stk. genser).

Satsningsgruppens kontaktpersoner
Pro og Hovedtrener
Marcus ThimE-post: Thim.marcus@gmail.com, Tlf: 930 38 391
Sportslig kontakt og koordinator for gruppen